5 Kasım 2011 Cumartesi

TARTİNİ (30 Ekim)


     Malesef ekim ayında üzücü olaylar yaşadık ekipçe. Ancak ekibin arasından sıyrılan bir durumum var ki bu üzücü olaylar hep çevremde olan kişilerin başına geliyor. Ekipte lanetli olduğuma dair dedikodular dönmeye başlamış:))En son Gökay'da trafik kazası geçirince provalara gelemedim, acaba oyun kadrosundan atılır mıyım diye düşünmedim değil. Ama neyse ki son olay daha hafif atlatıldı. gruptan da atılmadım:) Artık grup benimle çok samimi olmak istemiyor. Gerçi Necati bu tercihi yapamayacak durumda.
    Başlığın adını neden tartini koydum bilmiyorum. Sanırım son provalarda yoğunlukla Necati'nin rolü üzerine çalıştık. Önceki provalarda Nedim ve Levent üzerine çalışıyorduk ve onlar az çok sahneleri oturtmaya başladılar. Ancak şimdi ikinci zanni olan Necati üzerine yoğunlaşmalıydık ki verimli provalar almış olduk. Bu provada Necati'nin taklalarını çalıştık. Osman çok doğru bir öneride bulundu: günde 500 takla. 500 takla. Acaba kaç saat çalışmış olur, bilmiyorum. Osman'ın her zaman ki abartısı işte.
     Tartini sahnesinde aklımıza sahnede kumaştan ipler kullanma fikri geldi. Aslında bu ipleri her sahnede kullanabiliriz. Dekorumuz yavaş yavaş şekilleniyorken içimiz daha çok heyecanla doluyor.
     Bugün iki eksiğimiz vardı. Esra ve Nedim. Esra Çağdaş Drama Derneği'nin temel aşama programına katılıyor. Pazar günleri geç geliyor. Nedim ise İstanbul'da olduğundan gelemedi. Bir tenis sevdalısı kendisi.Provayı satıp en iyi 8 kadın tenisçi turnuvasına gitti.
Tuğçe Yeter

1 yorum:

  1. En güzel çalışma kıyafetimle çok güzel bir fotoğraf olmuş. Sağol Esra çektiğin için:))

    YanıtlaSil