6 Kasım 2011 Pazar

İYİ BAYRAMLAR DEMEDEN ÖNCE (1 Kasım)

        8 günlük aradan önce Atölye Mavi Balon'da provamızı aldık. sahne çalışmalarına geçmeden önce küçük bir balonla oynamaya başladık. Daha sonra bütün ekiple yavaş çekimde balon oyunu oynadık. Birden kendimizi yerde bulduk. Herkes çok eğlendi. Bütün ekip diye yazdım ama Necati bu oyunda yoktu. Çünkü kendisi bizim fotoğraflarımızı çekmekle meşguldü. Malesef kendisinin hiç fotoğrafı yok. Prova boyunca çekim yaptı. Yakında burada bir kısmını paylaşacağız.

       Isınmadan sonra sahneleri çalışmaya başladık. Nedim oyunu kendisinin başlatacağını farkedince çok utandı. Nasıl baştalacağını bilemedi. Sanırım tenis maçları yaramadı. Oyunun ilk bölümü yani Levent ve Nedim'in sahnesi çok uzun sürdü. Sahne altından izleyip Metastasio olarak sahneye çıkınca Nedim ve Levent'e yetişemiyorum. O kadar kaptırıyorlar ki sadece şaşırıyorum sahnede. Osman'ın ertesi gün sınavı olduğundan ve saat geç olduğundan provayı bitirdik. Herkesin bayramda burada olmamasından dolayı provayı bayram haftası perşembe günü yapacağız.

      Büyünün Gözleri ekibinin ve bizi takip edenlerin Kurban Bayramını kutluyoruz. Herkese umut versin bu bayram.
Tuğçe Yeter

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder