15 Kasım 2011 Salı

KEŞİŞLER 11.11.11

Levent ve Necati'nin yokluğuyla 19.30 da çalışmalara başladık. Ben ise biraz geç geldim. Levent ve Necati geçen provada yoruldukları ve yorulmanında ötesinde bellerini sakatladıkları için dinlenmelilerdi. Ben ise yaklaşan  sınavlarımdan dolayı not peşinde ilerlemekteyim. grupta sadece mezunlar yok. Aynı zamanda öğrenci olanlar da var benim gibi. Osman veteriner fakültesinde, Esra fizik okumakta, ben ise uluslararası ilşkiler okuyorum. Sınav döneminde olduğumuzdan özellikle ben( başı beladan kurtulmayan) çok stresliydim.

İki arkadaşımızın yokluğuyla; Esra, Nedim ve Osman'ın sahneleri çalıştık. Geçmiş provalarda bu bölüme çok fazla çalışılmadığından önce izledik daha sonra oturtmaya çalıştık.

Bugünün anlamı herkes için farklı. Bazıları uğursuzluk olur diye bazıları ise uğur getirir diye gün içinde önemsedi bugünü. Bizim için ise bu gün, oyuna uğur getirir umarım.

Keşiş sahnesinde yönetmen iki ayrı din adamı tiplemesinin oyuncular arasında dönüşümlü olarak canlandırılmasını istedi. Biri korkutarak, ve gaza getirerek diğeri ise sevgi  tomurcukları dağıtarak dine çekmeye çalışan iki ayrı din adamı tiplemesini canlandıran  oyuncular (Nedim ve Osman)  yerlerini değiştirdikçe canlandırdıkları tiplemeleri de değiş tokuş ettiler.    Sahne henüz biraz durağan ama umarım oturdukça dinamizm kazanır

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder